Ikan Masin Goreng Punya Pasal

Tatkala senja kian melabuhkan tirainya,
Malam menjelang tiba,
Aromamu menusuk ke dalam jiwaku,
Membuat hatiku sebak seketika....


MENGARUT!

Ada suatu petang tu, tengah dok lepak-lepak kat asrama kan, 
datang pula bau yang sangat menyelerakan.
Membuatkan aku terliur-liur, jadi lapar tiba-tiba. 
Warden asrama kamiorang tengah prepare ....... 


IKAN MASIN GORENG

Aku pantang kalau nampak benda ni.
Hidu bau ni aku terus teringat kat rumah. Rasa rindu nak balik kampung. Aduhai... Agak-agak lebih kurang dua bulan dah berjauhan dari keluarga di kampung. 

Nanti kau! Aku balik cuti nanti aku makan kau puas-puas.. Hahahaha... 

Ulasan

  1. Hi tempoyak goreng. Salam dan terima kasih sbb view my RYP tu dan juga menkumen. tahniah sbb byk blog...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ape lgi. wat la entei bru mr m. boleh la boleh la..

      Padam
    2. Bakal cikgu ke dah bergelar cikgu ni? Laki ke puang?

      Padam
    3. bakal cegu la mr m. laki ni. hihi

      Padam
    4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. Tetibe jer komen jd byk...dilit sndiri ah...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Dah baca, komen la sikit. :)